ساخت سوله سبک قوسی

مدیر        بدون نظر    ساخت سوله   

ساخت سوله سبک قوسی

از جمله خدمات شرکت سوله سبک ساخت سوله سبک قوسی در داخل و خارج از کشور است که شرکت ما اولین شرکت وارد کننده دستگاه های ساخت سوله های قوسی و همچنین اولین اجرا کننده سوله های نوع قوسی می باشد .

این نوع سوله ها که در دسته سوله های سبک قرار می گیرند ، از اولیه ترین نوع سوله های سبک هم به شمار می آیند . این سوله می تواند به 3 روش مختلف پیاده سازی شود . از جمله روش های محبوب برای ساخت سوله سبک قوسی روش زمین به زمین است که در ادامه به تمامی این روش ها اشاره خواهد شد .

سوله یو بی ام

3 روش اصلی برای ساخت سوله سبک قوسی :

1.روش زمین به زمین ( روش مرسوم )

2.روش زمین به ستون ( کم استفاده تر است )

3.روش ستون به ستون ( بسته به نوع سازه )

اولین روش ساخت سوله سبک قوسی روش زمین به زمین است . اگر به ساختار سوله های قوسی توجه کرده باشید حتما متوجه خواهد شد که این نوع سوله ها در ساختار کلی از ورق های گالوانیزه بسیار مقاوم ساخته شده اند . این ورق ها در حالت اولیه صاف هستند .

دستگاه ساخت سوله های یو بی ام ( سوله قوسی ) روی یک تریلی پیاده شده است که متناسب با اندازه دهانه و همچنین ارتفاع سوله ، این دستگاه تنظیم می شود و سپس ورق های گالوانیزه به داخل دستگاه هدایت می شوند و سپس از طرف دیگر با قوس مورد نظر خارج می شود . سپس ورق ها توسط جرثقیل یا پرسنل ( بسته به نوع سوله ) پیاده می شوند . در روش زمین به زمین یک فنداسیون روی محل مورد نظر پیاده سازی می شود . سپس دو طرف ورق ها به فنداسیون متصل می شوند و گویی که یک نصف دایره روی محل مورد نظر پیاده شده است که در تصویر نوشته هم مشخص است .

روش دوم حالت زمین به ستون

در این روش یک طرف سوله به روش اول ساخته می شود یعنی سمت راست یا چپ سوله به فنداسیون و زمین وصل می شود و سمت دوم سوله به ستون سوله و به این گونه است که نصف سوله یو بی ام اجرا شده است . این روش زیاد مرسوم نیست و خیلی کم کاربرد دارد .

روش سوم ستون به ستون

در روش ستون به ستون که یک روش ترکیبی است ، معنی کلی ساخت به این شرح است که گویی ستون های سازه به روش سبک ساخته شده اند ، و پوشش سقف سوله به روش قوسی اجرا شده است . در این حالت ورق های یو بی ام روی دو پایه ستون پیاده می شوند و همانگونه که گفته شد بدین شکل نمایش داده میشود که سقف سازه به روش سبک یو بی ام ساخته شده است .

این روش و همچنین روش اول بسیار مرسوم هستند و می توان بسته به نوع سوله ، مساحت زمین ، و همچنین کاربری سازه ، از روش اول و روش سوم استفاده کرد .

ساخت سوله سبک قوسی توسط سوله سبک ، توسط مدرن ترین روش ها دنیا صورت می گیرد . یکی از مهم ترین ویژگی های سوله های شرکت سوله صدرا ساخت تمامی سازه ها با حداقل وزن ، نهایت استحکام و همچنین هزینه مناسب است .

هنر و تخصص شرکت سوله سازی در نهایی کردن سازه مشخص خواهد شد . زمانی که شما در حال ساخت سوله هستید ممکن است سوله سازان مختلف هزینه های مختلفی را به شما ارائه کنند . اما مهم این است که شما چقدر سازه مستحکم و اصولی دارید . پس قبل از ساخت هر نوع سازه ای حتما با سوله ساز های با تجربه مشورت کنید و در نهایت نسبت به ساخت سوله اقدام کنید .

شرکت سوله سازی آذین صدرا متخصص ساخت سوله های سبک ، آماده همکاری با تمامی پیمانکاران و همچنین کارفرمایان محترم جهت ساخت سوله سبک قوسی و انواع سازه های سبک و فوق سبک و سنگین می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره با ما تماس بگیرید . با تشکر شرکت سوله سبک


برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©1398 - سوله سبک ، حقوق انتشار محفوظ است

سئو نود

منو اصلی سایت

شرکت سوله سبک ، یکی از بزرگترین سازندگان سوله در کشور